Jak grać.
PO wcieleniu się w jedną z ras otrzymujesz charakterystyczne dla niej cechy, takie jak większa siła dla wampira czy większy atak dla wilkołaka. Na start masz 5 punktów tak zwanych statów do rozdzielenia. Na start masz 100 punktów życia i 0 punktów doświadczenia. Każdy z współczynników jest ustawiony na 5, czyli: siła– 5, obrona– 5, magia– 5, odporność na magie– 5, zręczność– 5, wytrzymałość– 5. Otrzymujesz także na start 100 punktów mana. Wyczerpują się one podczas teleportacji czy używania magii. Rasy nie można zmieniać, czyli raz wybrana zostaje przez cały czas gry. Na start masz 100 złota, za które kupujesz różne przedmioty i płacisz za teleportacje. Dane są aktualizowane dwa razy dziennie. Na start z przedmiotów otrzymujesz: miecz– obrażenia 6, oraz drewniana tarcza– obrona plus 5. Każda rasa do swoich dobrych współczynników dostaje + 2. Wszelkie informacje na temat gry znajdziecie w: linkach na stronie głównej– obok rejestracji i listy użytkowników, na forum ogólnym w dziale „Dla początkujących „, na forum ogólnym w dziale „Newsy”. Gracz jest przypisany do swojego województwa. By zaatakować gracza z innego miasta musi się przenieść na teren danego województwa.